Selasa, 23 Julai 2013

Trip to Tokyo (Part 7) - Kawasaki


Lamanya Aku tak update blog ni. Maklum la.. Busy apa ntah. So entry kali ni nak sambung cite last day Aku masa kat Tokyo hari tu..


DAY 7


4 Nov 2012 - Kawasaki

Hari last sebelum berangkat balik Malaysia. Sempat lagi jalan-jalan ke Kawasaki..

Ni Asyraf anak Mej Zamri.. Last day baru
sempat bawak dia jalan sama-sama

Nampak tak tulisan kat bangunan tu?
Amik... Berapa tan Ajinamoto mau order? Hahahaha...

Book-Off ni tempat paling best untuk
Aku cuci mata especially ruangan permainan kanak-kanak.
Sesuai sangat la Aku bawak sekali budak Asyraf ni..

Aku tak tau pun apa yang dia tulis.. Tapi pemahaman Aku:
Buang sampah je dikira satu kesalahan besar tuh...


Sempat singgah Freshness Burger. Tu baru mainan Asyraf..
Mainan Aku penuh dalam plastik hitam tuh..


Bergambar bersama Mej Zamri sekeluarga sebelum berangkat pulang


Ni dia senior Aku.. Mej Zamri yang banyak membantu
sepanjang Aku bercuti di Tokyo



Kalu diberi peluang memang Aku nak ke sana lagi. Tokyo is the best place yang Aku pernah gi. Bersih.. Budaya hidup yang bersistematik.. Jujur.. Huh..! Complete la Aku rasakan kat sana tu..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan